Κυριακή, Μαΐου 08, 2005

«Πως πέρασα τις μέρες του Πάσχα»

"Δευτέρα 26 Απριλίου 1993

Εγώ το Πάσχα το γιόρτασα στο χωριό της μαμάς μου.
Τη μεγάλη Παρασκευή πέρασα τον Επιτάφιο. Ήταν στολισμένος με πολύ ωραία λουλούδια!
Το μεγάλο Σάββατο η καμπάνα χτύπησε κατά τις 11. Τότε ντυθήκαμε γρήγορα πήραμε τις λαμπάδες μας και ένα αυγό. Πήγαμε στην εκκλησία και όταν είπε ο παπάς «Χριστός Ανέστη» φιληθήκαμε, ανάψαμε τις λαμπάδες μας, και τσουγκρίσαμε τα αυγά.
Την Κυριακή του Πάσχα σουβλίσαμε το αρνί, φάγαμε σουβλάκι, κι ύστερα τσουγκρίσαμε τα αυγά.
Πέρασαν γρήγορα οι μέρες και την άλλη Κυριακή φύγαμε για την Αθήνα. Φτάσαμε στην Αθήνα. Μόλις πήγαμε στο σπίτι ανοίξαμε την πόρτα και είδαμε το καθρέπτη κάτω σπασμένο. Κι εγώ είπα στη μαμά μου «Μόλις ήρθαμε και κάνεις δουλειές.» .

Η τελευταία παράγραφος
δεν έχει σχέση με το θέμα
κατά τα άλλα Πάρα πολύ Καλά "



Μπορείς να πεις ότι κάπως έτσι πέρασα :)
Πέρα από τα έθιμα που μένουν ως έχουν κάθε χρόνο, έχουν αλλάξει αρκετά πράγματα... -αλίμονο άλλωστε.

2 σχόλια:

  1. Όλα τα παιδιά (και οι μεγάλοι), παρομοίως γιορτάζουν το Πάσχα... Πάντως διαφωνώ με τη δασκάλα για την τελευταία παράγραφο, εγώ ακόμη ζω τις συνέπειες του Πάσχα (τεμπελιά, βαρεμάρα κτλ). Γιατί λοιπόν να μη γράψεις τι έγινε με τη μαμά; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/5/05, 1:56 π.μ.

    Σωστά.. όταν μάλιστα το συμβάν (του καθρέφτη) θα έχει συνέπειες -και καλά- για 7 χρόνια..
    Βλακείες, μια χαρά πήγε απ' όσο θυμάμαι μέχρι το 2000 :)

    Δεν εμβάθυνε πολύ η δασκάλα - η κυρία Άννα, νομίζω- καθότι εγώ ήθελα να τονίσω πως πέρασα όμορφα στο χωριό μου αλλά δυστυχώς πέρασαν οι μέρες κι έπρεπε τώρα να συμβαδίσουμε ξανά με την πολλές φορές απρόσμενη καθημερινότητά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή