Πέμπτη, Νοεμβρίου 17, 2005

Αχ, αυτά τα μάτια

Καθώς περνούσα μπροστά από τη βιτρίνα δε μπορούσα να μη σταματήσω. Ένα μαύρο σγουρομάλλικο σκυλάκι είχε αναποδογυρίσει σχεδόν το "κρεβατάκι" του. Πλησίασα κι αυτό με κοιτούσε ανάποδα :). Μετά άρχισε τα νάζια, μια τούμπα από εδώ-μια από 'κει, να δαγκώνει το κρεβατάκι του, να το φέρνει στα ίσα του.. Όταν πήγα να βγάλω το κινητό, κοιτούσε τη τσάντα μου και πηδούσε με φόρα πάνω στη τζαμαρία.. και ξανά. :D Το κοιτούσα (είχα χαζέψει για την ακρίβεια) και γελούσα μόνη μου. Έκανα να φύγω και το μικρό μου έβαζε τα ποδαράκια του στο τζάμι και γάβγιζε.. σα να μου 'λεγε "κάτσε να μου κάνεις παρέα" ή "πάρε με από εδώ". Αχ.. Γι αυτό το λόγο θέλω να μένω σε μονοκατοικία -όταν με το καλό. Είναι άχτι ζωής να αποκτήσω κάποια στιγμή ένα τετράποδο φίλο.



6 σχόλια:

  1. τα μισώ τα πετ σοπς. είναι άθλια, πουλάνε ψυχές που τις κρατάνε σε κλουβιά....

    θέλω και γω όταν έχω το δικό μου σπίτι, να έχω μια αυλή, και 3 τεράστιους σκύλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος18/11/05, 7:51 μ.μ.

    Ναι, από τη μία έτσι είναι. Αν και θέλω να πιστεύω ότι οι περισσότεροι τα φροντίζουν. Φυσικά θα ήταν καλύτερο να διαμορφώνονταν κατάλληλα οι χώροι των πετ σοπς -να μην είναι μέσα σ'ένα ξερό,γυάλινο κλουβί με χαλίκια, και να έχουν άπλα να παίζουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η γνώμη μου είανι ότι δεν μπορείς να πουλάς ένα σκυλί. το σκυλί δεν πουλιέται, είναι ψυχή.

    οι 3 τεράστιοι σκύλοι που θα έχω εγώ, θα είανι αδέσποτοι και αλήτες, έτσι κι αλλιώς τα πιό έξυπνα σκυλιά είναι της πιάτσας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος21/11/05, 3:19 π.μ.

    Θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά πλέον όπως έχουν τα πράγματα τι να κάνεις? Απ' την άλλη θα το αγοράσεις, γιατί λες ας το ελευθερώσω από το κλουβί, έστω κι αυτό το ένα..

    Σου εύχομαι marilina να υλοποιηθεί κάποτε το όνειρό σου :).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι απαίσια τα περισσότερα αν όχι όλα τα πετ σοπ... σου εύχομαι wisdom να αποκτήσεις σύντομα ένα τετράποδο φίλο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος22/11/05, 9:46 μ.μ.

    Aχ, από το στόμα σου και στου θεού τ'αυτί, spirit! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή