Τετάρτη, Ιουλίου 25, 2007

Κουφ(ι)ονήσια

Περασμένες 2 τα μεσάνυχτα και στο λιμάνι έχει μαζευτεί κόσμος... φορτηγάκια κι αυτοκίνητα να περιμένουν να μαζέψουν τον κόσμο’ ένα χαρούμενο, θορυβώδες κλίμα. Λίγο πιο πάνω έβλεπες τον Μύλο φωτισμένο στα μπλε.. Κάναμε λίγα βήματα, ψάχνοντας, και μετά από λίγο ακούω ένα Σοφίααα..(?)* από τη συνονόματη οικοδέσποινά μας – μας κατάλαβε λέει.

Ξαπλώσαμε και από την μπαλκονόπορτα ακούγονταν οι παρέες που περνούσαν από κάτω και το πάφλασμα των κυμάτων...

Όταν ξυπνήσαμε, ανοίγοντας τα παραθυρόφυλλα, αντίκρυσα αυτό..

Στο δρόμο για τις παραλίες –αυτές τις μαγευτικές με τα γαλαζοπράσινα, κρύα νερά- η στεριά έπαιζε παιχνίδια με τη θάλασσα και σχηματίζονταν μικρές ιδιωτικές παραλίες, μεγάλες και μικρές σπηλιές, απότομα ψηλά βράχια απ’όπου μπορεί να έβλεπες καναδυό μικρούς Κουφονησιώτες να πηδάνε. Κάπου εκεί καταλάβαινες πώς βγήκε το όνομα του νησιού. Προχωρώντας κι άλλο παραλιακά, το μάτι σου πέφτει σε μια φυσική Πισίνα.

Φυσικά και δε χάσαμε την ευκαιρία’ η αίσθηση που είχα εκεί μέσα, μου έφερε κάτι από τη Νεράιδα των Κυθήρων. Άλλο αξιοπερίεργο ήταν το Γάλα όπου ο βράχος έκλεινε στην αγκαλιά του μια μικρή –λες και τεχνητή- παραλία.

Κάπου στην Ιταλίδα έμεινα με το στόμα ανοιχτό να χαζεύω ένα έργο τέχνης..

Απίστευτος ο τύπος. Είχα πετύχει και μια γοργόνα, αλλά δεν πρόλαβα να την απαθανατίσω..

Ενώ όπου και να βρισκόσουν έβλεπες απέναντι την ξαπλωμένη γυναίκα, την Κέρο. Προσπαθούσα να βρω τα ακριβή σημεία της, ώσπου ρώτησα για να μου πουν.

Το βράδυ ροκ μουσικές πλανιόνταν δίπλα στο κύμα ή μεσα στα στενά. Εκεί βλέπεις τα άτομα με τα οποία αντάλλαξες το μεσημέρι στην παραλία μερικές κουβέντες, όλοι γνωστοί.

Μια εκδρομούλα στο κάτω Κουφονήσι μας δίνει τη συνολική εικόνα του τόπου. Εδώ τα πράγματα είναι πολύ πιο ερημικά, αλλά η ομορφιά παραμένει. Στο γυρισμό από την πρύμνη βλέπαμε τον ήλιο να δύει, ενώ το καΐκι μας έκανε βόλτες δίπλα από το Γλαρονήσι ανάμεσα από τους ανεξάρτητους βράχους που έστεκαν μες στη θάλασσα.

Πέρασαν πολύ γρήγορα οι μέρες και γυρίσαμε πίσω στο καμίνι –ευτυχώς προσωρινά. Εικόνες που γίναν κιόλας αναμνήσεις, κάποιες υποθαλάσσιες φωτογραφίες που περιμένω να τις δω, ένα μπουκάλι Vinsanto με άμμο από το Φοίνικα. Αυτά κι άλλα ανεκτίμητα πήραμε από το νησί. Δύσκολος ο γυρισμός..

*Το όνομά μου το άκουσα πάνω από 10 φορές σ’αυτό το νησί.

1. παραλίγο, τελευταία στιγμή αλλάξαμε προορισμό, αλλιώς μπορεί και να συναντιώμασταν κάπου κει, τα άφησα για του χρόνου τα κουφονήσια. Έχεις τίποτα να προτείνεις γιατί έχω κάτι φίλους που θα πάνε τέλη αυγούστου πού να μείνουν;;; Το Γάλα σούπερ!!!!! να 'χεις τη θάλασσα πάντα μέσα σου ;)

2. Ανώνυμος16/8/07, 8:59 μ.μ.

..στο τσακ δηλαδή και θα γνωριζόμασταν! :)
    Εμείς μείναμε στη Σοφία Ψαρρού και μείναμε αρκετά ικανοποιημένοι.
    info here>> www.koufonisia.gr

Ό,τι πληροφορία θες μη διστάσεις να στείλεις mail.

3. "Είναι κακό να φτιάχνεις στην άμμο παλάτια..."

Για Ακροπόλεις δεν λέει τίποτα το άσμα... :)

4. Τι όμορφη που είναι η Ελλάδα!...

5. Ανώνυμος23/8/07, 2:03 μ.μ.

Και να χαλάσουν, τα ξαναφτιάχνεις Κλέαρχε.. δυο μέρες τον είδα να "στήνει" Ακροπόλεις -πρέπει να 'ταν και ξένος.
    Το ωραίο είναι ότι λίγο πιο δίπλα κάποιος ακολουθούσε τα βήματα του καλλιτέχνη με πύργους από κουβαδάκια και τσουγκράνες :)

και το "κακό" είναι Σόφη ότι μάλλον δεν προλαβαίνουμε να δούμε όλα τα μέρη της' τουλάχιστον πάντα κάτι υπάρχει!

6. Ανώνυμος11/6/10, 5:36 μ.μ.

εγώ πάντως δεν θα συνιστούσα τα δωμάτια της Σοφίας Ψαρρού. Ωραία η τοποθεσία αλλά η συμπεριφορά της ήταν απαράδεκτη... δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες και να αναφέρω τι ακριβώς συνέβη. το σημαντικό είναι πως μας συμπεριφέρθηκε με αγένεια, χωρίς μάλιστα να μας εξηγήσει και το λόγο. εμείς ξέρουμε γιατί το έκανε και πραγματικά δεν μπορούσαμε να το πιστέψουμε.. ο λόγος που κάνω το σχόλιο είναι επειδή ένας από τους λόγους που ήθελα να πάω σε αυτά τα ενοικιαζόμενα ήταν το σχόλιο πιο πάνω, το οποίο μιλούσε για καλή εξυπηρέτηση. έτσι σκέφτηκα ότι μετά από τον τρόπο που μας συμπεριφέρθηκε (ο οποίος μόνο καλός δεν ήταν) θα ήταν σωστό να γράψω και εγώ την άποψη μου.

7. Ανώνυμος12/6/10, 2:19 μ.μ.

Ελπίζω κατά τ' άλλα να περάσατε καλά! ..γιατί αλλιώς θα μ'έκανες να αισθανθώ άσχημα. Δεν ξέρω τι συνέβη, ίσως μπορώ να σκεφτώ καμιά λεπτομέρεια βέβαια, αλλά εμένα τα θετικά σχόλια τα απέσπασε κυρίως λόγω θέας κ τοποθεσίας.
    Πιστεύω πάντως πως το νησί θα σας γέμισε με όμορφες αναμνήσεις...
    αχ, τι μου θύμισες!

ΥΓ: Αν τυχόν επισκεφτείς την Κάρπαθο μπορώ να σου προτείνω φιλόξενο μέρος -χωρίς ενδοιασμούς.

8. Ανώνυμος26/6/10, 8:17 μ.μ.

για τη θέα έχεις δίκιο... αλλα και παλι... τέλος παντων. όσο αφορά τη κάρπαθο θα το έχω κατα νου :)

9. Ανώνυμος24/7/12, 6:47 μ.μ.

paidia tha simfoniso kai ego se o,ti afora tin ageneia tis sofias psarou..ipirxe exairetika agenis kai ferthike xoris katholou epaggelmatismo..ti na po..opoios ekleise eki domatio as to xanaskeftei!

10. Ανώνυμος8/8/12, 11:32 π.μ.

Θα συμφωνησω πως δεν ειναι φορουμ! Πολύ όμορφη η περιγραφη και τα κουφονησια εξαιρετικά! Οσο για τη κυρία Σοφία εγω έχω να πω ότι είναι ένας υπέροχος άνθρωπος! Μας αγκάλιασε όλη η οικογένεια σαν μέλη της! Υπέροχοι αυθεντικοί άνθρωποι και φοβερο το σπιτικό ρακόμελο της γιαγιας... και η ξινομυζήθρα!

11. Ανώνυμος13/8/13, 9:55 π.μ.

Τα δωμάτια της κας Σοφίας Ψαρού είναι καθαρά? γιατί δεν έχει φωτογραφίες για να δούμε.

12. ΦΩΤΕΙΝΗ7/8/18, 5:36 μ.μ.

Τρίτη φορά στο Κουφονήσι, πρώτη φορά στα δωμάτια της κας Σοφίας..για το νησί τι να πω έρωτας μεγάλος..θα μιλήσω μόνο για τα δωμάτια της κας Σοφίας μιας και είχα διαβάσει τα σχόλια που υπάρχουν εδώ όταν τα κλείσαμε και είχα προιδεαστει άσχημα.Εγώ αλλα και η οικογένεια της αδερφής μου όπου μείναμε στα δωμάτια της κας Σοφίας έχουμε μόνο καλά λόγια να πούμε!Φιλική, μου αλλαξε δωμάτιο για μία ημέρα μιας και είχα κλείσει αρχικά το δωμάτιο το οποίο δεν βλέπει θάλασσα και της ζήτησα εστω και για μία ημέρα που ήτανε διαθέσιμο το αλλο με την υπέροχη θέα να με αλλάξει..το έκανε και χωρίς να μου ζητήσει επιπλέον χρήματα!ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΘΕΑ..ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ! μικρό αλλά στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ όλου του νησιού!έφυγα με τις καλύτερες εντυπώσειςκαι δώσαμε ραντεβού για του χρόνου...

13. Καλησπέρα σας, πριν λίγες μέρες γύρισα από τα Κουφονήσια: ΜΑΚΡΥΑ από την Σοφία Ψαρρού και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια "Ακρογιάλι" που είναι παραδίπλα.

Σοφία Ψαρρού:
    Συμφωνήσαμε σε ένα δωμάτιο που θα είχε μπαλκόνι με θέα μισό στη θάλασσα και μισό στον πίσω δρόμο - σοκάκι. Συμφώνησα. Έφτασα στο νησί και το μαπλκόνι έβγαζε στο πίσω μέρος των δωματίων, χωρίς θέα τη θάλασσα... Της ζήτησα μείωση στιν τιμή εφόσον το μπαλκόνι δεν έδειχνε αυτό που συμφων'ησαμε και δεν το δεχτηκε. Την ενημέρωσα ότι θα έμενα στο δωμάτιο τα πρώτα 2 βράσυα αφού τα είχα προπληρώσει και ότι θα έψαχνα για άλλο δωμάτιο με θέα τη θάλασσα. Την δεύτερη μέρα της διαμονής μας εκεί, εξαφανιστηκαν 150 ευρώ απο το πορτοφόλι μου και της ξαδέρφης μου. Όταν της το είπα - η μόνη αντίδραση της: "Έλα τωρα βλακείες... και γιατι δεν μου το είπες οτν έφυγες από το δωμάτιο?"

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΣΟΦΙΑ ΨΑΡΡΟΥ ΔΩΜΑΤΙΑ!!

Ενοικιαζόμενα δωμάτια "Ακρογιάλι":

Ακριβά για αυτά που προσφέρουν
    Μυρίζει χλωρίνη το δωμάτιο και ο διαδρομος λες και είσαι σε νοσοκομείο
    Οι πετσέτες μυρίζανε - δεν 'ηταν καλά πλημένες!!!

Την καλή εντύπωση για τα Κουφονήσια μου την σχημάτισε ο Παρασκευάς με τα ενοικιαζόμενα "Δασκαλιό" παραθαλλάσια! Πολύ καλές τιμές για αυτό που προσφέρει, τέλεια θέα, καθαριότητα!!