Δευτέρα, Μαΐου 05, 2008

Μ' αρέσει να βλέπω..

την άσπρη γραμμή που αφήνουνε πίσω τα αμάξια όταν τρέχουν...


Μου αρέσει να περπατάω στην πόλη.. να χαζεύω παλιά και καινούρια κτίρια, να γυρνάω σε όλο και καινούρια μέρη και να μην τελειώνουν ποτέ.

Μου αρέσει να βλέπω τη μοναδική ίσως σειρά που παρακολουθώ και να βάζω στον εαυτό μου quiz του τύπου Σε ποιο καφέ-μπαρ είναι τώρα? Σε ποιο δρόμο/περιοχή? Εδώ και μερικά χρόνια έχω ένα κόλλημα :), βλέπω διάφορα μέρη σε περιοδικά και τα προσθέτω στη λίστα, η οποία κάθε που γεμίζει με tick "ν" ανανεώνεται, καθώς πάντα θα υπάρχει κάτι που δε θα 'χεις δει.*
Σύνταγμα, Πλάκα, Θησείο, Κεραμεικός, Γκάζι, Πετράλωνα, Εξάρχεια, Κολωνάκι, Κλαυθμώνος, Καρύτση, Μαβίλη, Πανόρμου.. το κέντρο της Αθήνας με τις μικρές, κρυφές ομορφιές του. Άλλα μέρη αναβαθμίζονται κρατώντας κάτι από την παλιά Αθήνα, άλλα χάνουν απ΄το χαρακτήρα τους στην προσπάθεια να αλλάξουν, ενώ άλλα παραμένουν στάσιμα μες στην παρακμή τους' έχει πολλά πρόσωπα αυτή η πόλη. 


Δεν είναι μόνο τσιμέντο, δρόμοι, πολυκατοικίες κι αυτοκίνητα. Αν κοιτάξεις καλά τριγύρω θα δεις και πράσινο ..καθόλου αρκετό βέβαια, πάρκα, πλατείες με ζωή, μαρίνες για περπάτημα, πεζόδρομους, αρχαιολογικούς χώρους. Πήγαινε τριγύρω απ' την Ακρόπολη και θα νομίσεις ότι βρίσκεσαι σε νησί*. Είναι κρίμα να μην τα προσέχουμε όλα αυτά εμείς οι ίδιοι οι πολίτες, παρά μόνο οι τουρίστες. Ίσως βλέπεις καλύτερα τις όμορφες πλευρές* της πόλης σου όταν γυρνάς από ένα ταξίδι στο εξωτερικό ή όταν είναι να φύγεις...





Κάθε τόπος έχει τη δικιά του χάρη, αρκεί να ξέρεις να τη διακρίνεις. Την Τετάρτη βρέθηκα στην Πάνω Πόλη, όπως την λέει κι ο spirit, μιας κι ήμουν πιο πάνω στα χωριά μου. Μπορεί να μην ήταν πολλές οι ώρες που έκατσα, αλλά είχα καλή ξεναγό:). Ανεβήκαμε στα Κάστρα, όπου και ζήλεψα τα σπίτια εκεί γύρω στην Άνω Πόλη, περάσαμε από κέντρο, παραλία.. Προτίμησα να παρατηρώ απ΄το παράθυρο, βγάζοντας λιγότερες φωτογραφίες. Έχει κάτι το αυθεντικό η Σαλονίκη.



*post-support: Σήμερα μας ξαναέβγαλε ο δρόμος στο ίδιο καφέ. Από τότε έχουν δρομολογηθεί κάποια πράγματα ενώ η τριανταφυλλιά έχει σχεδόν το διπλάσιο ύψος..
*Yπάρχουν πολλοί διαφορετικοί λόγοι για να αγαπήσεις μια πόλη.
*Mε έχουν ονομάσει και κινητό αθηνόραμα. Έχει τύχει μερικές φορές επίσης να τσεκάρω κάποια μαγαζιά και μετά να συνειδητοποιώ ότι βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη, αλλά πού θα μου πάνε κι αυτά:) -by the way, +/-.

6 σχόλια:

  1. Να και κάτι που διαφέρουμε:
    Είμαι πραγματικά κακή στη γεωγραφία της ψυχαγωγίας (μάλλον φταίει ο κακός προσανατολισμός). Βέβαια, τελευταία διατηρώ κι εγώ λίστα με τα "places 2 c" (μου 'μεινε από τα βιαστικά ταξίδια), στην οποία όμως έχω καιρό να τικάρω...
    Χαίρομαι που σου άρεσε η βόλτα, αν και δεν είδες πολλά-χρωστάω περίπατο στην παλιά πόλη ;)

    ΥΓ: Ω, ναι, δε χρειάζεται να πω πόσο μ' αρέσει να χαζεύω τα αυτοκίνητα στις εθνικές οδούς (μουσική: Ξημέρωμα στην εθνική).
    ΥΓ2: Μήπως έχεις τον Παυλίδη σε mp3;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος5/5/08, 4:34 μ.μ.

    Ωραία, την επόμενη φορά θα βγούμε τσάρκα με τις λίστες μας ;) -τον προσανατολισμό άσ'τον πάνω μου, χάρτη να χω μόνο.
    Ούτε που κατάλαβα πώς είχε περάσει η ώρα.. κι εγώ χρωστάω βόλτες εδώ κάτω :)

    ΥΓ: Ορίστε! (m4a βέβαια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γιατί έχω την εντύπωση ότι συνταξιδεύαμε στο τρένο για την Πάνω Πόλη, γιατί νιώθω ότι καθόσουν μία θέση χιαστί από μένα, είχες κάποια περιοδικά και κρατούσες σημειώσεις... κάτι σαν σε είδα μου θύμησε τώρα αυτό χαχααχαα... αν ό,τι υπάρχει γύρω σου δεν το θεωρείς δεδομένο, τότε κάθε φορά θα το απολαμβάνεις ;) δεν είναι υπέροχα στα Κάστρα, έκανες βόλτες στα σοκάκια της Άνω Πόλης;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος6/5/08, 4:30 μ.μ.

    :)) χεχε, εγώ Σαλόνικα πήγα από τας Σέρρας. Είχε σγουρά μαλλιά τουλάχιστον η κοπελιά?:)

    Ναι, πολύ όμορφα είναι.. Δεν προλάβαμε, με το αυτοκίνητο ήμασταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μάλιστα να ξέρουμε δλδ να ρωτάμε εδώ για κριτικές και γνώμες..


    δε με λες. στη δεύτερη φωτο μπορεις ν αμου εξηγησεις τι κανουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος15/5/08, 5:14 μ.μ.

    ναι, αμέ.. εδώ είμαστε! :)

    χεχε! Δυό γερμανάκια ήταν, έπιαναν τους γυρίνους [(?)κι αναρωτιέμαι τώρα εγώ..μετά γεμίζει βατράχια εκεί?] και τους ξανάριχναν μέσα. Είχα πάει από πάνω τους και τα χάζευα:D. Όλη την ώρα που έκανα βόλτες εκεί ήταν αυτά! Και παραδίπλα σε ένα παγκάκι κάτω από ένα δέντρο ένα αντρόγυνο, ίσως οι γονείς τους, έπαιζαν χαρτιά. Αυτό εννοώ όταν λέω πως οι τουρίστες τα χαίρονται καλύτερα από εμάς ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή