Τετάρτη, Μαΐου 24, 2006

E, βρε κόλλημα με τη Βίκυ..

Κάθε που έρχεται ο καιρός των πανελληνίων παίζει αυτό το κομμάτι στο ραδιόφωνο "...η Βίκυ δε θα σπουδάσει!". :-)

Γιατί βρε άνθρωπε τέτοια επιμονή? Το θυμάμαι κι όταν έδινα κι εγώ και το 'χω παρατηρήσει κι άλλες χρονιές. Πολύ πιθανό να το ζητάνε οι ίδιοι οι μαθητές για χαβαλέ. Αλλά κι αν κάποιος -κι ακόμα χειρότερα κάποια που τη λένε και Βίκυ!- είναι σε οριακή κατάσταση, τι φταίει να το ακούει..? Να μου πεις όμως ότι δεν είναι και πολλοί
-απ' όσο ξέρω- αυτοί που διαβάζουν με μουσική ..τουλάχιστον όχι σαν εμένα τη βαρεμένη που και την Ιστορία ακόμα με μουσική τη διάβαζα (το ότι εκεί είχα το χαμηλότερο βαθμό,δεν έχει να κάνει με αυτό :Ρ).
Κουράγιο και καλή επιτυχία σε όσους δίνουν πανελλήνιες! ;)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μέσα στους 7 θα είμαι κι εγώ, αφού κατά πάσα πιθανότητα θα κάνω την πρακτική μου το καλοκαίρι.. τις εξορμήσεις μου βέβαια θα τις κάνω κάποια σ/κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου