Σάββατο, Ιουλίου 16, 2005

Τσιρίγο

Ανοίγω τον υπολογιστή και βλέπω το Καλαδί...
Δύσκολα θα το ξεχάσω αυτό το νησί.

...Μετά από ένα σχετικά κουραστικό ταξίδι με το ΚΤΕΛ με αρκετές στροφές και μουσική από το ραδιόφωνο αρκετά δυνατή που να μη σε αφήνει να κοιμηθείς, φτάσαμε στη Νεάπολη το μεσημεράκι. Από εκεί σε μια ώρα με το πλοίο είχαμε φτάσει στα Κύθηρα.

Πρώτη εικόνα αυτή του βυθισμένου πλοίου στο Διακόφτι. Στο λιμάνι μας περίμενε και το Saxάκι που μας κράτησε παρέα στις ευχάριστες και τις δύσκολες στιγμές*.
Οι δρόμοι στενοί σε πολλά σημεία, τους συνηθίσαμε όμως.
Φτάνοντας στον Κάλαμο μας χαιρετούσαν οι άνθρωποι από τα αγροτικά τους όχι μόνο όταν περιμέναμε για να περάσουν αλλά και χωρίς λόγο. :) Το πήραμε ως καλωσόρισμα!

Από που να αρχίσω και που να τελειώσω..
Όμορφες παραλίες με κρυστάλλινα νερά.. ξεχωρίζω τη Φυρή Άμμο εξ'αιτίας και των σπηλιών μέσα στις οποίες νιώθεις σαν εξερευνητής (κι ας έχει μεγάλο κατηφορικό δρόμο με στροφές μέχρι να φτάσεις στην παραλία). Το ίδιο όμορφος ο Χαλκός, το μαγευτικό Καλαδί με τους βράχους μες στη θάλασσα και το Μελιδόνι.

Από τα ωραιότερα σημεία του νησιού η Νεράιδα στο Μυλοπόταμο.
"Σηκώνεσαι και βρίσκεσαι τώρα σ' έναν καταρράκτη.Χρώματα χυμένα στα πλατάνια και το τραγούδι του νερού να σου γαργαλάει τα αυτιά. Δε μπορείς ν' αντισταθείς, παίρνεις φόρα και βουτάς μαζί μ' εκείνα τα αέρινα πλάσματα που χορεύουν στη λίμνη των αισθήσεων.", όπως γράφει κι η Συνήθης Ύποπτη.
Πραγματικά, σα μικρές νεραϊδούλες με μπλε-ηλεκτρί φτερά είναι αυτά τα ελικοπτεράκια.

Κι άλλα αξιοθέατα.. το γραφικό λιμανάκι του Αυλαίμωνα, το επιβλητικό κάστρο στη Χώρα, πολλά όμορφα εκκλησάκια΄τα περισσότερα σε ύψωμα με υπέροχη θέα, σπήλαια, η Μυρτιδιώτισσα -όπως μας είπε μια κοπελιά, η δεύτερη πιο θαυματουργή μετά την Τήνο.
Ό,τι πρέπει για το απογευματάκι μετά το φαγητό [πολύ καλό και περιποιημένο επί των πλείστων] μια χαλαρωτική βόλτα με το αυτοκίνητο μέσα από τα χωριά, με το φορητό κασετόφωνο να παίζει, γιατί του αυτοκινήτου δε δούλευε.
Και άλλα που δεν είδαμε...

Γιατί φύσαγε, μου λες; Γι αυτό το λόγο δεν έκανε δρομολόγια ο ξακουστός Σπύρος για τη Χύτρα την οποία αντικρύζεις από το Καψάλι να στέκεται μοναχική, άγρυπνη και με την επιβλητική της μορφή, εκεί που σμίγουν τα καταγάλανα νερά του Ιονίου, του Αιγαίου και του Κρητικού Πελάγους.
Ξέρω όμως γιατί είχε αέρα.. για να έχω ένα ακόμη πιο ισχυρό κίνητρο να επισκεφτώ ξανά το νησί -κάτι το οποίο θα γίνει σίγουρα, το πότε δεν ξέρω μόνο!

Πάνω που είχαμε συνηθίσει τα Κύθηρα, έφτασε η μέρα που αγοράζαμε SempreViva σε μικρά γλαστράκια, θυμαρίσιο μέλι και φατουράδα (τσίπουρο εμπλουτισμένο με κανέλλα και γαρύφαλλο!!).

*Καθώς υπήρχαν χωματόδρομοι με λακούβες και πέτρες βρήκε ένα βράδυ η πίσω ρόδα κάπου και να το λάστιχο. Ευτυχώς δεν ήμαστε πολύ μακριά από τα δωμάτια και κουτσά-στραβά το γυρίσαμε.Την επομένη φτιάχτηκε κι όλα μια χαρά.. σχεδόν.. γιατί μας είχε φύγει το τάσι :). Τελικά το βρήκαμε την παραεπόμενη (ήταν βράδυ βλέπεις και δεν θυμόμασταν αρχικά πού ακριβώς είχε γίνει το συμβάν) που θα το παραδίναμε ;).

1. Xm........kaloperasame vlepw!!
    Selw ki egw platsa ploutsa!Klaps,klaps!
    FILAKIA!!!!
    <3 <3 <3

2. Ανώνυμος17/7/05, 2:05 π.μ.

konfet κάτι μου λέει το τραγούδι, αλλά δε μπορώ να το θυμηθώ..
    (τώρα το "σας" μου έπεσε λίγο "βαρύ" :), είμαι αρκετά μικρότερη)

van ναι, ήταν όμορφα!Από Αύγουστο θα κάνεις πλάτσα πλούτσα..
    Να κανονίσουμε και κανένα msn meeting ρε -αν δε σε πάρω τηλ από καμιά χρονοκάρτα.
    Μουάτς! xxx

3. μύρισε θάλασσα... και διακοπές... θέλω και γω διακοπές... ;)

4. Άντε, καλώς ήρθες ;) Έτσι όπως τα περιγράφεις, σχεδόν μετάνιωσα που δεν αποφάσισα να πάω Κύθηρα φέτος. Κι έχω να βλέπω και τις φωτό της ύποπτης... αααχχχχ...

5. Ανώνυμος18/7/05, 2:59 μ.μ.

Ναι, street spirit μύρισε θάλασσα.. κάνε υπομονή για άδεια (να προσέχεις τη μύτη αυτή τη φορά) ;)

Καλώς σας βρήκα mindstripper.
    Δεν πειράζει, τα Κύθηρα θα είναι εκεί και θα σε περιμένουν..

Θα σας αποχωριστώ όμως πάλι για λίγες μερούλες από Πέμπτη για ένα νησί τελείως αντίθετο σε σχέση με το Τσίριγο -την Πάρο.
    (..τώρα που έχουμε χρόνο, γιατί από του χρόνου μπορεί και να δουλεύουμε..)

6. καλως ηρθες :))

ετσι οπως τα περιεγραψες νομιζα πως τα εζησα και εγω ολα απο την αρχη! ουφ..δεν κρατιεμαι παλι,στις 19 κατεβαινω στο νησι να βρω την υποπτη! δεν παει αλλο..

καλη συνεχεια στο καλοκαιρι..

7. Ανώνυμος19/7/05, 7:07 μ.μ.

19 Αυγούστου όπως είδα ε; Καλά να (ξανά)περάσετε!!

Ευχαριστώ, κι εσύ καλή αρχή.. :)
    (Καλύτερες παραλίες από τους Αντίπαξους δεν έχω βρει.. καλές βουτιές!)

8. Αντίπαξους My number one!!! τέλειες παραλίες... αρκεί να μην έχει πολλά σκάφη... ;)

9. Ανώνυμος27/7/05, 2:32 μ.μ.

Στον τον Μηνά στην πλατιά άμμο,πήγες?Η καλύτερη αστακομακαρονάδα!!
    Απ'το χωριό μου τα βιαράδικα πέρασες?
    Ααχχ τι μου θύμισες τώρα,μυρωδιές και μνημες του νησιού μου...

10. Ανώνυμος28/7/05, 1:46 π.μ.

Δεν προλάβαμε να πάμε στα βόρεια μέρη του νησιού. Οτε από το χωριό σου πέρασα.. Αλλά είπα' θα ξαναπάω:)!

Kι είσαι ακόμα εδώ?

11. Ανώνυμος29/7/05, 9:52 π.μ.

Αστα να πάνε!,πέντε χρόνια έχω να πάω,όλοι μου λένε πόσο ωραία περάσαν στο τσιρίγο κι'εγώ που είμαι απ'εκεί κάθομαι κι άκούω.
    Η αλήθεια είναι βέβαια ότι έχω ένα μικρό ψυχολογικό,γιατί ενώ ο πατέρας μου δούλευε σαν σκυλί 25 χρόνια στην Αυστραλία οι εδώ συγγενείς του τα μασάγανε κανονικά,να φανταστείς ότι ούτε το σπίτι δεν του αφήσαν στα Κύθηρα.Τα πήρε κι εκείνος και δεν κατέβηκε ποτέ ξανά στο νησί απο τότε που γυρίσαμε στην Ελλάδα!Αλλά τι σου λέω τώρα τι σε νοιάζουν αυτά..Άιντε καλά να περνάς και καλή συνέχεια στις διακοπές σου..

12. Ανώνυμος29/7/05, 9:43 μ.μ.

Κάποια στιγμή όμως θα ξανακατέβεις.. πόσο να αντισταθείς πια:).
    Σ΄ευχαριστώ. Καλή αρχή κι εσύ στις διακοπές σου και καλά να περάσεις!

13. χεχε... οι βαρδιες τις μπλογκόσφαιρας στο Νησί αλλάζουν αλλά σταθερή μένει η Συνήθης Υποπτη που μας περιμένει!!!
    Μακάρι του χρόνου να σε πετύχουμε!

Υγ: νομίζω ότι τη βάρκα τη λεν Μαρίτσα... ή μήπως τη σκούνα λεν Μαρίτσα και τη βαρκα Βαγγελή;!

14. Είμαι ακόμη στο νησί, διαβάζω εντυπώσεις και στενοχωριέμαι που δε σε πρόφτασα να σου πω και για άλλα μέρη, τα κρυφά μυστικά που δε γράφονται.

Ο καιρός εδώ είναι προβεντζαδούρα, άντε να ρίξει λίγη βροχή να φύγουν τα σύννεφα.

Χαίρομαι που πέρασες ωραία, καμμιά φωτό να δούμε να το επιβεβαιώνει κιόλας, έτσι; :)

Φιλάκια!!!

15. Ανώνυμος20/8/05, 3:50 μ.μ.

Εδώ είμαστε.. μπορεί του χρόνου,ή όποτε με το καλό, να συμπέσουν οι βάρδιες :)

Θα μου τα πεις από κοντά τα μυστικά, όπως κι εγώ θα σου δείξω τις φωτογραφίες ;)