Τετάρτη, Ιουνίου 08, 2005

Αφήστε με στην ησυχία μου

Προχτές βλέπω στον ύπνο μου τη γειτόνισσα της διπλανής πόρτας και τις δύο κόρες της. Ξυπνάω μετά και καταλαβαίνω το λόγο.. Φώναζε (για να μην πω γκάριζε τόσο που κι η Βανέσα -4 στενά παρακάτω- θα την άκουγε) γιατί πάλι δε θα διάβαζε η κόρη της κι αυτό το καημένο έκλαιγε και οδυρόταν και χτυπούσε μάλλον την πόρτα.
Πόσες φορές θέλω να βγω στο μπαλκόνι και να τη βρίσω!Ωραία διαπαιδαγώγηση.

Σου ζητάνε να ψάξεις κάτι στο internet και καταλήγετε να τσακώνεστε γι αυτό και βρίσκεις στη θέση του ευκαιρία να γράψεις κάτι.
Η μητέρα μου κι η αδερφή μου πιάνονται στα λόγια και μάλιστα θέλουν να το λύσουν ενώ εγώ υποτίθεται πως διαβάζω.
Ευτυχώς που οι αϋπνίες ήταν την προηγούμενη βδομάδα. ελπίζω.
Να δεις.. όπου να ΄ναι θα αρχίσουν και οι μουσικές στη διαπασών. Το Φεβρουάριο ήταν ο Μαζωνάκης, τώρα;

~~~~~~~~~~~
Κι εσύ πότε θα ΄ρθεις;

«Ήταν ένας καλόγερος με έναν βάτραχο στο μέτωπο! Πηγαίνει στο γιατρό να του πει γιατί έχει το βάτραχο εκεί. Ρωτάει ο γιατρός, 'τι έχουμε εδώ;' και λέει ο βάτραχος 'τίποτα, έβγαλα έναν καλόγερο στον κώλο.' »

Γέλασα ;)

Καληνύχτα, πάω να διαβάσω παρέα με τη μουσική μου. Ευτυχώς οι περισσότεροι κοιμούνται τέτοια ώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου